Daca, intr-o zi, ar sta Guta pe un bloc si ar ameninta ca se sinucide, 95% din populatia Romaniei ar plange si l-ar implora sa nu sara. Noi suntem printre cei 5% care ar lua o punga de popcorn, o sticla de bere rece, ne-am aseza relaxati pe un scaun si am striga: "Sari ba, n-ai tupeu!".

duminică, 4 mai 2008

Odoreu ...

au fost zilele Odoreului, un aperitiv pentru ce va fi pe 31 Mai. Ne-am distrat toti, CO,SO,UO si FU la un loc. cum n-am fost pe teren propriu cheful s-a limitat la pogo si cintece. pe 31 Mai promitem show...

5 comentarii:

Anonim spunea...

Mda... pacat ca nu am fost acolo.
Dar in 31 nu scapati de mine!

Anonim spunea...

31 mai??? Esteeeeeee, atunci ajung si eu!!!

Anonim spunea...

ce se mai aude de revenirea Olimpiei la Satu Mare din toamna?

Cosmin Dan spunea...

Nu mai revine, ramane la Simleu. Singura speranta ramane CSM sau CSJ dar se pierde palmaresul.

Anonim spunea...

poftim????????
pe baza carui considerent ramane acolo? actele s-au semnat pentru retur, nu?!
s-au cineva a incasat din nou bani?