Daca, intr-o zi, ar sta Guta pe un bloc si ar ameninta ca se sinucide, 95% din populatia Romaniei ar plange si l-ar implora sa nu sara. Noi suntem printre cei 5% care ar lua o punga de popcorn, o sticla de bere rece, ne-am aseza relaxati pe un scaun si am striga: "Sari ba, n-ai tupeu!".

sâmbătă, 13 noiembrie 2010

Peluza alba...


Ne-a fost dor de ei... Le-am simtit lipsa la toate meciurile din anul asta... Azi se implineste un de cand ne-a parasit Luci... Acum ii avem linga noi, meci de meci... Sa-i poata cunoaste si cei care cred ca Olimpia si suporterii ei exista doar de cind s-au apucat ei sa "reinvie" Olimpia... Spre binele lor, daca chiar au aptitudini de genul asta, ar trebui sa-i readuca la viata pe Bratieni... Dar despre subiectul asta, in curind... Nu e nici momentul si nici locul... Acum e momentul sa ne amintim de prietenii nostri, cei ce au fost, si cei care sint intre noi... Dumnezeu sa-i odihneasca in pace, iar noi ii vom pomeni, cit vom trai...

4 comentarii:

Cosmin Dan spunea...

Super gest!

The Tudor spunea...

Si eu as vrea sa reinvie bratienii dar poate ca sunt oameni care au jumate din constiinta lor, capabili si bine intentionati si ei sunt acolo doar trebuie sa va uitati mai bine.

Anonim spunea...

EU SUNT CUMVA DECONECTAT DE SM SI AS DORI SA AFLU MAI MULTE INFO. DESPRE ECHIPA PELUZA..ESTE VREUN SITE AL CLUBULUI ACTULIZAT LA ZI ,GEN DUPA FIECARE MECI ,RECENZII ,POZE? DACA DA AS DORI SA AFLU SI EU CARE!! FORTZA OLI VINCI PER NOI!

Sziszi C.O. spunea...

Cei trei baieti care sau dus si totusi sunt aproape de inimile noastre.Ma bucur de steaguri si sper sa le vad cat mai repede si eu pe gard!Forza Oli! Commando Oli per sempre!!