Daca, intr-o zi, ar sta Guta pe un bloc si ar ameninta ca se sinucide, 95% din populatia Romaniei ar plange si l-ar implora sa nu sara. Noi suntem printre cei 5% care ar lua o punga de popcorn, o sticla de bere rece, ne-am aseza relaxati pe un scaun si am striga: "Sari ba, n-ai tupeu!".

vineri, 12 iunie 2009

Multumim din suflet...


Eu sincer, am ramas fara cuvinte... Multumim timisorenilor care au demonstrat din nou (a cita oara?) ca merita respectul nostru al tuturor... Multumiri, si sint sigur ca, acolo sus unde e, Tanka face ce stia el mai bine sa faca: râde...

7 comentarii:

arad spunea...

"al tuturor"???
hai mai usor cu astea, faptul ca au facut nu mesaj nu mi se pare un motiv suficient pentru a iti castiga respectul.
in fine..

dumnezeu sa-l odihneasca

CO spunea...

pe noi ne-a surprins si emotionat in acelasi timp acest mesaj. Banuiam ca nu toata lumea va fi de acord cu cele scrise dar eu sint de parere ca nu e un pacat sa-ti respecti rivalii si sa le recunosti meritele... Deci si cei ce au ceva de impartit cu acesti OAMENI, ar trebui sa recunoasca faptul ca a fost un gest demn de tot respectul. Noi le multumim.

Anonim spunea...

la ce meci a fost ?

Anonim spunea...

cu Brasovul in deplasare.

Anonim spunea...

cineva....va rugam,vrem Olimpia sa existe,nu se mai poate,prea multa tacere!!!!

Anonim spunea...

Nu stiu de ce nu se poate sustine echipa macar in liga a III -a,vad ca cei din Micula sunt dispusi sa cedeze locul...cei de la consiliul judetean au fost de acord sa sprijina o astfel de ideie,dar cand a venit timpul sa concretizeze ceva toti se ascunda.Din pacate nu cred ca mai sunt sanse...

Cosma Alexandru jr. spunea...

hai oli!