Daca, intr-o zi, ar sta Guta pe un bloc si ar ameninta ca se sinucide, 95% din populatia Romaniei ar plange si l-ar implora sa nu sara. Noi suntem printre cei 5% care ar lua o punga de popcorn, o sticla de bere rece, ne-am aseza relaxati pe un scaun si am striga: "Sari ba, n-ai tupeu!".

joi, 30 iulie 2009

Plictiseala maxima...


Incepe un nou campionat fara Olimpia. Poate ca ne-am resemnat, poate ne-am obisnuit cu ideea, poate ca pur si simplu nu mai are rost. Decit un surogat nascut din Turul Micula (generozitatea asta nascuta din constientizarea faptului ca nu pot sustine o echipa in "C" e chiar penibila) mai bine un mort frumos. Multumim, dar nu servim. Mai bine facem noi un club, ii spunem Fotbal Commando Olimpia (tot FCO iese) de exemplu, si ne inscriem in campionat. Modele exista deja in lume, iar un teren pe care sa jucam (putem inchiria si noi Olimpia, ca ne tine buzunarul cit de cit) tot gasim. Iar de cunoscatori de fotbal si fotbalisti, nu ducem lipsa... :)

4 comentarii:

Anonim spunea...

mai incercati un nou protest care sa ajunga la urechile tuturor....resita a renascut!

Anonim spunea...

mare pacat de traditia voastra satmarenilor...sunt un simplu suporter baimarean care isi exprima un regret sincer...la ce galerie ati avut si aveti,meritati cu prisosinta macar o echipa de liga a III-a...mult succes in proiectele voastre baieti si,sper sa ne mai revedem la vreun meci direct...numai bine!

Anonim spunea...

nu renuntati.. la Ploiesti noi am facut o noua echipa cand jegurile mafiote ne luase tot ce aveam mai drag pe plan sportiv.. si anume numele, istoria, palmaresul si onoarea de a fi GAZAR.. am renascut din c si am eram pe drumul bun spre promovare pana cand am dat de un alt mafiot (niculaie) cel ce ne-a transformat si acel vis intr-un cosmar.. da' totul spre binele nostru pt ca asa ne-am dorit si mai mult sa redobandim clubul nostru drag de la hotii fotbalului prahovean.. si asa uite-ne acum pe drumul ce bun.. va asteptam cu drag in liga 2 macar sau de ce nu chiar sa ne vedem in prima liga.. PETROLUL OLIMPIA CORVINUL UTA U CLUJ.. ce bine suna.. HAI PETROLUL.. multa bafta in tot ce intreprindeti acolo.. SUSTINETI ECHIPA LOCALA NU FI SCLAVUL CELOR DIN capitala

Anonim spunea...

fratilor,sa facem o cheta pt olimpia satu mare,fiecare cat poate.eu as da din putinul meu pt oli satu mare.